2011. június 27., hétfő

Videos von mir

Hoztam egy kis video-özönt. Ezeket én készítettem még jó pár hónappal ezelőtt. Pár instrukció:
  1. A képek ismétlődnek, mivel akkor ezek voltak
  2. Lehet, hogy a ti képeitekből is van, nem tudom
  3. És ahogy újranéztem őket, vannak benne elég pixeles, rossz minőségű képek.
  4. Utolsó, pedig, hogy remélem azért tetszeni fog
  5. Ja és az egyiket barátnőm készítette, de az oda lesz írva
  6. És most már tényleg az utolsó: Azért szinte mindegyik Billes, mert nem magamnak készítettem:P
Ui: Bocsánat az összevisszaságért, utólag láttam meg.. Fáradt vagyok, úgyhogy nincs kedvem az elrendezéssel foglalkozni.. De azért jó szórakozást!!:)
                                                                                                            

    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése