2011. június 27., hétfő

BILL FACTORY

Sziasztok!!!!

Egyik nap - pontosabban még májusban:D - készítettem egy Bill babát barátnőmnek. Hát nem mondom, hogy egy profi munka, de egész jó lett. Varrógéppel még szupibbá tehettem volna, de arra nincs keret, sajnos.
Most készülök elkészíteni második Bill-t...
A kérdésem az, hogy ha valaki szeretne, igényt tartana egy alvótársra, akkor írjatok, és elkészítem...
Persze nem ingyen, valami minimális árat majd megbeszélünk, hisz ott az anyagköltség. De úgy, hogy nektek is jó legyen, meg nekem is.
Ha valakinek felkeltetem az érdeklődését, jelentkezzen: sz.lencsike@gmail.com-on vagy chatbe is írhat vagy ehhez a bejegyzéshez megjegyzést, jönni fog értesítés, hogy valaki írt...

Kritérium: ruhát válasszatok, lehet úgyis hogy külön külön, de kép legyen!!!
Köszönöm
További szép estét!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése