2011. július 1., péntek

Work diaries 1.

Halo Aliens,

Ma nem részt hozok, hanem inkább leírom első munkanapomat, milyen volt, mi történt, és hogyan éltem meg! És ha nem probléma minden alkalomról írok pár sort, vagy többet:D:D:D A részeket pedig igyekszem feltölteni, majd ha megírom...:D

Reggel 6-kor keltem, mert még ki kellett tapasztalnom, melyik HÉV-vel menjek, meg hogysmint. Kicsit előbb odaértem, sőt bocsánat előtte még voltam fénymásolni, ami hál isten 8 előtt nyitva volt, úgyhogy még volt időm visszajönnöm a bőrdzsekimért, mert a szél eszeveszettül fújt. Azt hittem, hogy repülve érkezem a melóhelyre:P Na szóval, kb. 8:35 körül már ott is voltam. Amíg vártam a kollégámra (nevezzük Jay-nek--> ne kérdezd miért:D), addig olvastam a Jane Eyre-t angolul természetesen.. Nagyon jó, ajánlom mindenkinek. 6-os fokozatban kiválóan érteni. Mondjuk nekem muszáj, mert nyelvvizsgára készülök, úgyhogy tessék szurkolni, majd augusztusban, köszönöm:D:D:D:!!! Na szóval, olyan 5 perc után meg is jött, nem kellett szerencsére sokáig ott topognom. Ja, igen, mert ilyen utcai kirakodó helyen vagyok, úgyhogy az időjárás ma nem kedvezett nekünk. A turisták csak szállingóztak, alig vásároltak, a dögök. A lábam lefagyott, a testem szintén.. pedig téli, bundás kabátban ácsorogtam ott. Amúgy részletesebben: egy trikó, egy hosszú ujjú fehér polo volt rajtam egy lila kapucnis pulcsival, és a már említett kabát... Ki*****t hideg volt, a szél,  mint az állat fújt. Na mindegy, ennél részletesebben nem írom le, csak azt az idegesítő dolgot, hogy egy turista megállított, hogy Magyarországon vagyunk?--> ezt természetesen mind angolul.. Köpni-nyelni nem tudtam, erre mit mondjak? Azt feleltem, hogy 'yes' ( mi mást), persze kételkedve, hogy agyilag ottan minden rendben van e.. Aztán a Nemzeti Galériát kereste, és mutogatta a kis aranyos könyvecskéjében, hogy hol van.. Elmagyaráztam neki, hogy merre és hogy.. Neem, a könyv azt mondja, hogy a kettes az.. Mondom neki, igen arra van.. Mondja, oké, mindegy.. Hát mondom, akkor menjél, amerre látsz. Persze, ezeket csak magamban...
Egész nap dögunalom volt, alig adtunk el valamit.. Jay-jel azért jókat beszélgettünk, nevettünk, szidtuk az időjárást, a turistákat és amit lehetett.. 
Szerintem mára elég ennyi.. Még most is fázom, pedig egy triko vastag bélelt kék pulcsi van rajtam, és a Metallicás (L) pizsinacim:D:D:D:D:D:D, jaaa és zokniiiiiiiiiiiiiiiiii:D:D:D


Remélem nagyon élveztétek a beszámolót (irónikus:D)

Puszi és szép estét
Leona

2 megjegyzés:

  1. Rengeteg hülye turista van, majd tapasztalod :DDD Majd ha jön a jóidő, több dolgot tudtok majd eladni :))) Akkor meg az lesz a baj, jön a sok hülye :DDDD (tudom szépen beszélek róluk, mikor turistákkal fogok dolgozni :DDDD )

    VálaszTörlés
  2. Mindig azt szidjuk, akikkel úgymond dolgozunk:D:D:D:D

    VálaszTörlés